enyavdwal.reismee.nl

Tijd voor een nieuw verhaal

Oke, waar te beginnen...

Een aantal vragen alweer om een nieuw verhaal van mij.

Dus, de laatste keer was ik hier net een week,
De kinderen leren mij inmiddels al wel een stuk beter kennen, en ik ook wat ze nodig hebben en wat ze graag willen.
Soms is het nog wel een beetje zoeken naar de juiste behandel manier.
Maar zoals laatst was ik even een dag alleen met de kids en dan leren ze mij ook beter kennen, dus dat is wel fijn om dat aan te voelen.

Ook heb ik hier inmiddels een paar andere meiden ontmoet,
Hier in de buurt is 1 keer in de week een coffee groep, dit zijn voornamelijke Duitse au-pairs is een vrij toegankelijk land voor Duitsers denk ik dan?
Verder ook afgelopen week afgesproken met Manon (die had ik ontmoet op de oriëntatie) en nog een andere Nederlandse au-pair (Tessa) Daar even een dagje mee aan het shoppen geweest en kijken wat hier verder in de buurt te beleven valt.

Verder ook de hele week wat gewerkt, mijn werkdagen zijn hier voornamelijke lange dagen, van 7 tot 7 en soms met een pauze van 2 of 3 uur en soms ook niet. Maar dat houd dan wel in dat ik in de weekenden vrij ben om te gaan staan waar ik wil. Zoals dit weekend ben ik zaterdag met Manon naar Orewa gereden en daar lekker over het strand gewandeld wat geluncht en diner gegeten.

Zondag was een lekker chill dagje bij het zwembad (jazeker, een zwembad bij het huis:)) dus lekker met ze alle in het zwembad, beetje lol maken.

Vandaag is labour day. (nationale feestdag) dus iedereen is vrij, dus ook vandaag niet heel veel op de planning, vanochtend nog naar een strandje verderop geweest, en hier lekker gespeeld met de kids (stanmore bay). verder thuis weer lekker chillen. Merk ook wel dat me lichaam daar wat aan toe was om een beetje uit te rusten, het is alleen maar doorgegaan sinds ik hier aangekomen ben. En ja, ik ben dan misschien soms wel vrij maar je woont toch bij een gezin dus je hebt altijd wel iets om te kijken waar de kinderen zijn, wat ze doen. Maar dat maakt ook het leven hier, alleen is ook zo alleen...

Ja, dat was het eigenlijk wel weer voor deze week.
Komende week gewoon weer een weekje werken. wel natuurlijk Halloween donderdag! dus dan zullen we het hele huis gaan versieren, daar al wel druk voor bezig om spullen voor te bereiden.

Verder aankomend weekend zal ik even op bezoek bij Manon en gaan we vanuit daar weer andere mooie plekjes bekijken! dus dan volgt er wel weer een nieuw verhaal denk ik zo.

(Wil je weten hoe het gaat, laat het gerust weten, inmiddels is de klok bij jullie ook weer achteruit gezet, dus de tijd is nu precies 12 uurtjes verschil!)

Veel liefs and see you soon!

Reacties

Reacties

Eric van der Wal

Ziet er jaloersmakend uit die foto’s, leuk dat je ook buiten je werk contact hebt gevonden.
Griezel lekker met Halloween en ben alweer benieuwd naar het volgende verhaal.

Mirjam Letsch

Die blauwe zee! Zo mooi! Bij jou dus nu 20:00 uur en onze werkweek gaat beginnen. Geniet Enya en leuk om met je mee te lezen. Maak vooral veel uitstapjes! Mét sunscreen ?!

Josephina bakker

Leuk om je verhaaltjes te lezen Enya..en kijkjes in je leven daar dmv die jaloersmakende fotoos..geniet vooral van alles wat je doet..fijn om ook contact met landgenoten te hebben..zie uit naar je volgende verhaal..liefs dike knuffel..

Ilse

??

Tineke

Leuk weer wat van je te horen Enya.
Klinkt als een leuk gezin.
Ben wel een beetje jaloers als ik die prachtige plekjes zie op je foto’s....en dat heerlijke weer.
Hier herfst, daar hou ik ook van hoor.
Liefs

Amy van der Kuil

Wat leuk om weer wat te horen! Super mooie foto's en wat lekker dat je gewoon weekend hebt.
Gelukkig heb je al contacten daar! Had ik ook niet anders van jou verwacht :)
Geniet er maar lekker van en ik hoor graag weer van je!!
Dikke knuffel van Amy

Boukje

Je bent je plekje al aan het vinden, fijn!! Genieten, groetjes uit fryslan

Madeleine

Ook al hebben we elkaar vannacht gesproken, (toch wel heerlijk tegenwoordig dat internet. Net of je vlak bij me bent.) Ik vindt het toch leuk om je verhaal te lezen en de prachtige plekjes te zien. Volgens mij gaat het alleen maar leuker worden nu je daar meer en meer ingeburgerd raakt. Liefs. ???

Wilma Walhout

Wat ben je goed bezig Enya, prachtige ervaringen en wat is het mooi daar. Wens je een hele mooie tijd met veel vriendschappen en leuk werk.

Grietje

Ziet er mooi uit. Leuk dat je nieuwe mensen ontmoet om gezellige uitstapjes mee te doen. Geniet er maar lekker van.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active