enyavdwal.reismee.nl

Dreams come true

Het is zover!

Het antwoord is daar, ik ben geaccepteerd.
Waarvoor ben ik dan geaccepteerd?

Ik heb me ingeschreven om een half jaar als au-pair te gaan werken.
En dit in Nieuw-Zeeland.

Van een periode intensief voorbereiden, recensies vragen, een eigen filmpje maken en natuurlijk mijn aanbevelingsbrief schrijven aan een potentieel gezin.

Nu is dit alles goedgekeurd door het travel active bureau in Nederland en in Nieuw-zeeland.
Dus nu gaat de echte zoektocht van start, op zoek naar een gezin.
Vind een gezin mijn brief en mijn filmpje iets en pas ik volgens hun bij het gezin dan krijg ik bericht, vervolgens kan ik daar een skype gesprek mee voeren en kijken hoe dit voelt.
Dit gaat door totdat een gezin en ik allebei tevreden zijn!
Ik hoop ongeveer in oktober te kunnen gaan vertrekken.

Benieuwd naar alles wat ik mee ga maken. Volg mij dan.
Je kan je ook inschrijven voor een mailingslijst en dan krijg je automatisch een bericht als ik er wat nieuws op heb gezet.

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs, Enya

Reacties

Reacties

Ellen

Zet 'm op Enya! Heel veel plezier, ga je missen hier!

Nienke

Leuk Enya!! Ik volg : )) wij (kaatje/Michel en ik) wensen je een fantastische tijd!

Meriem

Wat leuk..heel veel plezier!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active